Előfizetői tartalom

Sűrű éve volt a Közműhivatalnak

MTI
A Magyar Energetikai és Közmű-Szabályozási Hivatal (MEKH) 6415 fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ügyet kezelt tavaly, 25 százalékkal többet az előző évinél. Az ügyek 76,3 százaléka közvetlen fogyasztói panasz volt, ezek 51,2 százaléka a gázszolgáltatást, 43,8 százaléka a villamosenergia-szolgáltatást érintette - ismertette a hivatal 2013. évi beszámolójában, amely csütörtökön jelent meg az Országgyűlés honlapján.

A dokumentum szerint a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatalt az Országgyűlés önálló szabályozó szervként hozta létre 2013. április 4-i hatállyal. A villamosenergia-, földgáz- és távhőellátással, illetve a víziközmű-szolgáltatással összefüggő engedélyezési, felügyeleti és árszabályozási, illetve ár-előkészítői feladatokat ellátó, valamint a hulladékgazdálkodási...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés