Előfizetői tartalom

Van, amiben az ázsiai bankok a legjobbak

Portfolio
A bankszektorban még van hová fejlődni az ügyfélélmény fokozása és a több értékesítési csatornát alkalmazó, ún. "omnichannel" megoldások terén. A PwC felmérése szerint a bankok mindössze 43%-a rendelkezik többcsatornás online és mobil platformokkal, ennél is kevesebben kezelik integráltan a közösségi médiát - olvasható a PwC közleményében. A tanulmány rámutat: Ázsiában sok tekintetben jobb a helyzet a banki digitalizációs területen, mint Európában vagy Észak-Amerikában.

A PwC globális tanulmányában a válaszadók 30%-a szerint a digitális csatornák fejlesztésére vonatkozó kétéves stratégiájuk legfontosabb eleme a vásárlói élmény fokozása, ennél csak a piaci részesedés növelését említették többen. A tanulmány szerint az ügyfelekkel való digitális kapcsolatfelvétel elsődleges célja jelenleg a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés