Előfizetői tartalom

Itt a lista: kiderült, melyik a legértékesebb autómárka a világon

Portfolio
A Toyota 2014-ben is megvédte első helyét az autógyártók között a BrandZ 100-as listáján, ahol a legértékesebb márkák kerülnek rangsorolásra. A második helyen a BMW végzett, míg a Mercedes-Benz a harmadik helyet szerezte meg. Az egyes vállalatok márkaértékének meghatározásában olyan tényezők játszottak kulcsszerepet, mint az érték és a minőségközpontú gondolkodásmód, a környezettudatosság és a fogyasztói igények minél hatékonyabb kiszolgálása - írja az Automotive News Europe.

A Toyota 2014-ben is megvédte a "legértékesebb autómárka" címét a BrandZ Top100-as listáján annak köszönhetően, hogy a legfrissebb tanulmány szerint a márka értéke 21 százalékkal 29,6 milliárd dollárra emelkedett. Ebben az is szerepet játszott, hogy a japánoknál továbbra is az érték és a minőség áll a középpontban és élen járnak a hibrid hajtástechnológia alkalmazásában....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés