Előfizetői tartalom

Egyre fontosabbá válik az autósport

Hámor Iván
Az autógyártók fejlesztési, marketing és PR céljait egyaránt szolgálja a sporttevékenység, ami adott esetben önálló, rentábilis üzletág is lehet. Utóbbira a francia autógyártók jelentik a legjobb példát, ügyfélprogramjuknak köszönhetően jelentős árbevételre tesznek szert minden évben. A sporton keresztül történő megjelenés azonban más, pl. a szállítmányozásban érdekelt gyártók számára is érdekes lehet.

A Formula-1 több szempontból is a csúcsot képviseli, abban - bármilyen formában is - részt venni komoly presztízst jelent. Ahol van kapcsolódási pont, ott általában a szállítójárművek is azonos márkához, konszernhez tartoznak. Ahol ez nem megoldható - és ilyen a Sauber csapat is - ott is hosszú távú kapcsolatok kialakítására törekszenek ezen a téren is. A svájci istálló...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés