Előfizetői tartalom

Az agresszív terjeszkedés fáj a Magyar Telekom anyavállalatának

Portfolio
Őrült árversenybe kezdett az amerikai T-Mobile, hogy ügyfeleket szerezzen az amerikai piacon, ez pedig sokba kerül: a Deutsche Telekom profitja (az egyszeri hatásokat kiszűrve) részben emiatt esett vissza, ennek pedig nem örülnek a befektetők, miközben alapvetően kedvező a nemzetközi befektetői hangulat, esik a Deutsche Telekom árfolyama.

Ügyfeleket szerezni mindenáron, hangzott el a jelszó a Deutsche Telekom amerikai leányvállalatánál, ami egyrészt jó, hiszen a vállalat agresszív árpolitikájával 1,3 millió ügyfelet szerzett az év első 3 hónapjában (miközben az AT&T és a Verizon összesen 1,2 milliót), de ez sokba került, részben ez az oka, hogy a vállalat profitja visszaesett. Az árbevétel 8 százalékkal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés