A pénzintézeti szektorban is egyre több szereplő érez rá arra, hogy a mobileszközök nem csak netezésre és Candy Crush Sagára alkalmasak, hanem megfelelően testre szabott alkalmazásokkal az értékesítést és az ügyintézést is támogathatják az új technológiákkal. Úgy tűnik, hogy a bankok és biztosítók után már a privátbankok körében is egyre többen felismerik a tabletekben rejlő lehetőségeket. Újabban tabletre írt alkalmazásokkal próbálják megadni a privátbanki ügyfeleknek azt a prémium élményt, amiért a leggazdagabbak egyik vagy másik bank mellett dönthetnek. A Magyarországon is élesedő ügyfélszerzési versenyben is egyre sűrűbben feltűnhetnek ezek az appok a közeljövőben.
Hasonló témákról is szó lesz a Portfolio május 8-án megrendezésre kerülő Pénzügyi IT konferenciáján. Regisztráljon Ön is! Mennyit ér egy elkötelezett ügyfél? Egyáltalán nem mindegy, hogy a meglévő ügyfelek mennyire elégedettek egy adott befektetési szolgáltatóval, ugyanis egy kutatás szerint az igazán elkötelezett ügyfelek a keresztértékesítéseken, az elvándorlás...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés