Előfizetői tartalom

Itt is lesz Ferrari vidámpark!

Hámor Iván
A luxusmárkák, azokon belül is főleg az autómárkák előszeretettel készítenek, készíttetnek saját márkajelzésük alatt olyan termékeket, ami az adott márka identitását, filozófiáját a fő termékcsoporton kívül is megtestesíti. Ezek nem csak emléktárgyak, hanem sok esetben használati eszközök is, mindamellett, hogy dizájnikonként is szolgálnak, és esetleg olyanok számára is elérhetővé teszik a márka által közvetített életérzést, akik a fő terméket nem tudják, vagy nem akarják megfizetni. De ma már ilyenek a tematikus vidámparkok is.

Egy Ferrari logóval ellátott ruhadarabot például a Formula-1-es csapat rajongója is megvehet, viselhet, miközben sosem fog a garázsában Ferrari parkolni. Az olasz márka azonban nem csak az ágaskodó paripával ellátott "ajándéktárgyakkal" szólít meg egyre több rajongót, hanem speciális vidámparkokkal is, melyek közül az első évek óta sikeresen működik a márka egyik legfontosabb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés