Előfizetői tartalom

Retteghetnek a televíziók a Facebooktól?

Portfolio
Tegnap bemutatta a Facebook a régóta várt videós hirdetési termékét, amit már december óta tesztelt és amit több alkalommal is elhalasztott. A hirdetők 15 másodperces spotokat vásárolhatnak maguknak, amivel a Facebook nem titkolt módon a televíziós hirdetésekkel szeretne versengeni.

Lerántotta a leplet régóta várt videós hirdetési termékéről a Facebook, amelynek segítségével a jövőben 15 másodperces spotokat vásárolhatnak a hirdetők az online közösségépítő óriás oldalán. A Facebook december óta teszteli ezt a hirdetési formát, aminek elindítását többször elhalasztotta. A tervek szerint a felhasználók hírfolyamában április végén, május...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés