Előfizetői tartalom

Közel a célhoz a Magyar Telekom

A Deutsche Telekom célja, hogy piacvezető legyen minden olyan kelet- és közép-európai országban, ahol a vállalat már jelen van, jelentették ki a DT vezetői. A cél elérése érdekében nem csak organikusan, hanem akvizíciókon keresztül is nőne a vállalat. Bár nem egyértelmű, hogy a piacvezető szerepet melyik szegmensekben (pl.: mobil/vezetékes hang, mobil/vezetékes szélessávú internet, TV vagy mindegyik?) képzelik el, valószínűleg elsősorban a mobil szolgáltatásokra, és főként Lengyelországra és Romániára gondoltak, ahol van még teendő, Görögországban, Macedóniában vagy Horvátországban nagy a vállalat előnye. De mi a helyzet Magyarországon?

Nálunk vezet a Magyar Telekom Magyarországon szinte minden fontosabb szegmensben piacvezető a Magyar Telekom. Gondolhatnánk, hogy korábbi monopolhelyzetéből adódóan természetes az előnye a versenytársakkal szemben, de több szegmensben is az látszik, hogy a Magyar Telekom nem veszít, hanem további piaci részesedést szerez versenytársaitól. Ez alapján úgy tűnik, a Magyar Telekom...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés