Előfizetői tartalom

Csapatszállítótól a tárgyalóbuszig - Mercedes-Benz V-osztály

Hámor Iván
Volt már a Mercedes-Benz palettáján V-osztály, aztán egy időre "száműzték" ezt az elnevezést és Viano néven árulták az egyterűt, de a modellváltással visszatértek ahhoz a sémához, hogy a személyautókat osztályokba sorolják, míg a haszonjárműveket névvel látják el. A Mercedes-Benz a V-osztály tehát visszatért, és a márka új stílusát kívánja meghonosítani az egyterűek körében is. A németországi bemutatón látottak és hallottak alapján hazai piacán az aktív életet élő családok autója lehet, míg itthon inkább shuttle busz, vagy céges tárgyalóbusz funkciója lehet. Egy közepesen felszerelt példányért közel 43 ezer eurót kérnek a német márkakereskedések.

Németországban családi, nálunk céges autó. A stuttgarti személygépjármű-család legfiatalabb és legnagyobb tagjaként formatervével és - jórészt beszállítóktól származó innovációinak - sorával új mércéket állít fel kategóriájában. Az új V-osztály az akár nyolc személy számára biztosít helykínálatot. Ezzel a nagyterűek Mercedese minden olyan ember számára...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!