Előfizetői tartalom

Így fojtják meg a japán gyártók a versenytársaikat

Portfolio
A Hyundai Motor 2011 óta először számolt be az árbevételének visszaeséséről, melynek hátterében az erős won és a hazai autópiacon elszenvedett piacvesztés állt elsősorban - írja a Yahoo! Finance. A bejelentés ugyanakkor aligha okozott meglepetést a befektetők körében, ugyanis a cég vezére korábban már jelezte, idén visszaesés várható az árbevétel területén, míg az eladások szerény mértékben növekedhetnek csak.

2011 óta nem történt ilyen A Hyundai Motor közzétette negyedik negyedéves eredményét, melyből kiderült, hogy a vállalat árbevétele 2011 után most először csökkent. Ennek hátterében az erős won, valamint a hazai piacon bekövetkező piacvesztés állt elsősorban. Az árbevétel visszaesés ellenére a nettó profit 15 százalékkal növekedett év/év alapon. Az erős won...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés