Előfizetői tartalom

Jó évet zárt a Citroën Magyarországon

Portfolio
Az 5,6%-kal növekedő piacon (2012: 63 958; 2013: 67 555 új gépjármű) a Citroën jelentős mértékben, 25,17%-kal tudta növelni eladásait, így jelenleg a harmadik legdinamikusabban fejlődő márka az országban jelen lévő 20 legnagyobb közül. A kreativitásáról, avantgárd megoldásairól is ismert francia márka piaci részesedése is nőtt, összességében 0,62 százalékponttal, ezen belül a személyautó-piaci rész növekedése elérte a 0,8 százalékpontot.

A siker kulcsa. 2013 februárjában mutatkozott be Magyarországon a Citroën új kompakt szedánja, a C- Elysée, amely praktikus szolgáltatásaival, korszerű technológiájával és formavilágával hamar belopta magát a magyar ügyfelek szívébe. A Citroën Autócsere Programnak, valamint a jelentős vállalati érdeklődésnek köszönhetően a C-Elysée közel egy éves karrierje alatt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés