Előfizetői tartalom

Valamivel készül idén a Yahoo

Portfolio
Nagy tömeg előtt mutatott be új termékeket tegnap a Yahoo vezérigazgatónője, Marissa Mayer az év legnagyobb fogyasztói elektronikai kiállításán, a Las Vegas-i CES-en. Az internetes óriás a mobilpiacon erősít, ahol egy új, a Google Now-nak konkurenciát jelentő termékkel készül idén.

Fókuszban a mobilpiac Felforgatta a Yahoo életét az elmúlt másfél évben az új vezérigazgatónő, Marissa Mayer, aki a Google-től igazolt át a problémákkal küszködő internetes céghez. A társaság akvizíciókkal, stratégiaváltással és a fókusz újragondolásával akarja fellendíteni a társaságot, főként a mobilpiacra helyezve a hangsúlyt. Ezen a téren már pozitívumról...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés