Előfizetői tartalom

A General Motors az Opel mellett teszi le a voksát

MTI
|
Portfolio
A General Motors 2015 végéig kivonja a Chevrolet márkát Európából, és csak az Opel, illetve annak brit testvérmárkája, a Vauxhall értékesítésére koncentrál - közölte csütörtökön Stephen J. Girsky, a GM alelnöke, az Opel felügyelőbizottságának elnöke.

Véget ér a házon belüli konkurenciaharc A Chevrolet 1,2 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik Európában, míg az Opel/Vauxhall 6,7 százalékkal. A döntés hátterében az is szerepet játszhat, hogy a Chevrolet értékesítése az elmúlt 10 hónapban 17 százalékkal esett vissza az öreg kontinensen az előző év azonos időszakához képest. A Chevrolet 2016-tól Európában...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés