Előfizetői tartalom

Mindenkit lenyomoznak, egyre többet tudnak rólunk a bankok

Portfolio
Az online kereskedők többségükben szofisztikált módszerekkel nyomozzák le ügyfeleik internetezési szokásait, az így szerzett adatokat felhasználva célzott marketingtevékenységet folytatnak. Úgy látszik, a bankok is erre az útra lépnek - írja a bankingtech.com. Például az ügyfelek Facebook szokásait, böngészési előzményeit, az internetezésre használt számítógép típusát is kiolvassák az adatokból.

A Big Data üzleti intelligencia megoldásokat már számos online kereskedő cég használja. Ezek segítségével a kereskedők képesek célzott ajánlatokkal, hirdetésekkel bombázni leendő ügyfeleiket. Most úgy tűnik a bankok is beállnak a sorba. "Ha valaki egy bank weblapjára közvetlenül egy szerencsejáték oldalról lép át, vagy azonnal a vásárlás gombra szokott kattintani...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés