A Honda különleges szerepet és egyben különleges pozíciót tölt be a világ motorgyártói között. Annak köszönhetően, hogy nem csak két- és négykerekű járművek, hanem kisgépek és repülőgépek számára is készít erőforrásokat, évek óta a világ legnagyobb belsőégésű motorgyártójának számít. Mint ilyen, mindig is olyan erőforrásokat készített, melyek a maguk nemében megelőzték kortársaikat és általában a jogszabályi, illetve vásárlói elvárásokat is. Vannak azonban olyan szituációk, amikor úgy változnak az előírások, hogy a Honda is kénytelen egy bizonyos irányban elmozdulni, még ha az az alapvető filozófiájával nem is egyezik meg teljes egészében. Sokáig ellenálltak, de nekik is be kell állniuk a turbósok sorába.
A Honda már a Civic első generációjában alkalmazott CVCC motorral is messze túlteljesítette az akkori legszigorúbb, kaliforniai környezetvédelmi előírásokat, és ez a személet a mai napig jellemző a márkára. Az Euro6 előírásai - melyek eltérnek a nem kevésbé szigorú amerikai és japán szabályoktól - megkövetelik a gyártóktól a turbófeltöltő alkalmazását, így a Honda...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés