Előfizetői tartalom

A következő generáció Opelje

Hámor Iván
Egy-egy autó megújulásánál hangzatos kifejezéssel élve generációváltást is szokás emlegetni. Az Opel Insignia esetében azonban fordított a szituáció, ugyanis hiába került 2300 új alkatrész a mostantól érkező autókba, valójában nem az Insignia változott meg, hanem új célcsoportot kíván vele elérni az Opel. Olyan felhasználók számára készítettek autót, akik ma még csak a tízes, húszas éveikben járnak, és már nem tudják elképzelni mindennapjaikat az érintőképernyő nélkül.

Az új modell mélyebb frontgrafikával hívja fel magára a figyelmet, egyszersmind szélesebbnek hat. Krómtól csillogó hűtőmaszkja testesebb lett, és az eddiginél alacsonyabbra került. Az újonnan tervezett fényszórók felszerelési kiviteltől függően, bi-xenon lámpák is lehetnek, AFL+ biztonsági rendszerrel kiegészítve. Nem kevésbé hatásos stíluselem a front alsó részén...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés