Előfizetői tartalom

Még több Mazda

Portfolio
A hazai újautó-kereskedelemre az elmúlt években a csökkenés, a stagnálás, az értékesítési pontok számában pedig egyenesen a zuhanás volt a jellemző. Az egyik, még ha abszolút darabszámait tekintve nem is a legmeghatározóbb, de innovációi terén élenjáró márka mégis a bővítés mellett döntött. A Mazda idén már második új márkakereskedését nyitotta meg Budapesten.

Egy autómárka szempontjából az értékesítési hálózat jelenti a legfontosabb kapcsolódási pontot az ügyfelekkel, viszont ezeket a vállalkozásokat nem maguk a gyártók, importőrök, hanem tőlük független tulajdonosi körök üzemeltetik. Ezért fontos az, hogy megfelelő háttér - tőkére, menedzsmentre, szakértelemre vonatkozóan is - álljon a márkakerekedések mögött, ami...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés