Előfizetői tartalom

Mégsem jöhetnek időben a 4 literes fogyasztású autók?

Portfolio
Ismét engedtek a német nyomásnak az EU tagállamai, így harmadszor is elhalasztották a döntést abban az ügyben, ami a 2020-ra vonatkozó károsanyag-kibocsátás csökkentését irányozza elő, és elősegítené a 4 liter körüli átlagfogyasztású gépjárművek elterjedését. A lobbi nem véletlen, hiszen az egyre szigorodó szabályozás a német luxusautó-gyártókat érinti a legérzékenyebben, mert járműveiket jóval erősebb és nagyobb fogyasztású motorokkal szerelik fel, mint a volumengyártók - írja az Automotive News Europe.

A németek az asztalra csaptak Harmadszor is elhalasztották a döntést széndioxid-ügyben az uniós tagállamok annak hatására, hogy Németország erre kérte a résztvevő feleket. Ennek hátterében az állt, hogy egy olyan tervezetet szeretnének keresztülvinni, amelynek értelmében a 95g/km szén-dioxid kibocsátás csak a legyártott autók 80 százalékára vonatkozna 2020-ig, majd...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés