Előfizetői tartalom

Kreatív teremtés - Citroën C4 Picasso

Hámor Iván
Új korszak kezdődött a Citroën kompakt egyterűinek történetében: Magyarországon is bemutatkozott a "Technospace" jelzővel illetett új C4 Picasso. A márka szlogenje, a Creative Technologie természetesen alapvetően meghatározza az új modell személyiségét.

Az új Citroën C4 Picasso először is meglepő dizájnjával hívja fel magára a figyelmet. Az új EMP2 platformból adódó lehetőségeket kihasználva újfajta stíluseszközökkel kísérletezik: a rövidebb kinyúlások (elöl -70 mm), az alacsonyabban elhelyezett motorblokk és padló (a motor esetében -40-50 mm, a padlólemez esetében -20 mm), valamint a szélesebb keréktávok (elöl +82...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés