A végfelhasználók szemében egy márkanév, egy autógyár jelenti a termék minőségét, presztízsét, pozícióját - gyakorlatilag mindent -, holott a valóság ennél sokkal árnyaltabb. Egy olyan összetett műszaki szerkezetet, mint egy korszerű autó, a megfizethetőség határain belül nem lehet úgy költséghatékonyan elkészíteni, hogy minden tervezési és gyártási folyamatot egyetlen cég - finanszírozó - végezzen. A korszerű "autógyártás" nem más, mint a beszállítói piacon megtalálható eszközök összehangolása, formába öntése és értékesítése. Az autógyárak az alkatrészek, részegységek nagy részét tehát vásárolják, például az olyan fejlesztő- és gyártó vállalkozásoktól, mint amilyen a Continental is.
Nem csak gumiabroncs, sőt!. A köztudatba a Continental gumiabroncsgyártóként vonult be, holott a vállalat forgalmának jelentősebb hányadát az autóipari beszállítás adja. A fékberendezésektől - és vezérlésüktől - kezdve a motorok perifériáit hajtó szíjakon keresztül a vezetést segítő és fedélzeti elektronikus rendszereken át az ülésekig, kárpitokig bezárólag számos...
Kedves Olvasónk!
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
Portfolio.hu teljes cikkarchívum
Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái