Előfizetői tartalom

Miért lehet sikeres a carsharing?

Portfolio
Drága az autó éves fenntartása, ezért ha az embernek nincs erre szüksége rendszeresen, akkor jelentős költséget spórol meg a carsharing közlekedési lehetőséggel - véli Robin Chase, a ZipCar, a Buzzcar és a Goloco alapítója. Az Amerikai Kereskedelmi és Iparkamara (AmCham) szeptemberi rendezvényén felszólaló üzletasszony azt tanácsolja a vállalkozásoknak, hogy koncentráljanak magas minőségű termék létrehozására, és kerüljenek olyan közel az ügyfelekhez, amennyire csak lehet.

Miben látja az Ön által alapított vállalkozások (ZipCar, Buzzcar, Goloco) sikerének lényegét? Robin Chase: Nem mind a három vállalkozás lett sikeres! De lényegében mindhárom azon a felismerésen nyugszik, hogy az "üresjáratok" egyrészt sokba kerülnek, másrést lehetőség van profitálni is belőlük. Hogy világosabb legyen: a ZipCar, mely azonnali, órára és napra lebontott...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés