Előfizetői tartalom

Jól szalad a Nissan szekere, egyre több ló húzza

Hámor Iván
A Nissan ígéretes helyzetben érkezett a 2013-as Frankfurti Autószalonra: a vállalat 2012-es értékesítési lendülete 2013-ban is folytatódik, és új vagy jelentősen felfrissített modelljei további vásárlókat csábíthatnak a márkához. Mindez hitelesebbé teszi a Nissan célját, hogy 2016-ra az első számú ázsiai autómárka legyen egész Európában. A vállalat jó úton halad ennek elérése felé, hiszen már jelenleg is első helyen áll olyan fontos piacokon, mint az Egyesült Királyság, Spanyolország és Olaszország.

"Az autópiac általános visszaesése ellenére a Nissan tavaly rekord mértékű piaci részesedést ért el, és úgy tűnik, 2013-ban is sikerült elérnünk ezt a célkitűzést" - hangoztatta Guillaume Cartier, a Nissan európai értékesítési és marketing alelnöke. "Fontosnak tartjuk, hogy továbbra is jelentős összeget fordítunk az európai gyártási tevékenységek, az új technológiák...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés