Előfizetői tartalom

Nem fogynak az Apple termékei Kínában

Portfolio
Zuhan az Apple részesedése a táblagépek piacán Kínában - derül ki az IDC adataiból. Az iPad már csak mindössze 28%-ot tett ki a második negyedévben az távol-keleti országban az értékesített táblagépek volumenéből, szemben az egy évvel korábbi 49%-kal. Ez azért különösen negatív a cég számára, mivel Kína az Egyesült Államok után a második legnagyobb piacát jelenti.

Zuhan az Apple részesedése Több mint 20 százalékponttal zuhant Kínában az iPad piaci részesedése a második negyedévben az előző év azonos időszakához viszonyítva: míg egy évvel korábban még 49%-os részesedése volt az Apple táblagépének, addig a lezárt negyedévben már mindössze 28%-ra rúgott a részesedése az értékesítések volumenéből.Fontos piac Kína Az...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés