Előfizetői tartalom

Csak fanatikusoknak - Jaguar XJ

Hámor Iván
A Jaguar mindig arisztokratikus márka volt, a brit felső tízezer előszeretettel választotta magának, de a világ más tájain is megvoltak a rajongói. Az 1980-as, 90-es évek nem tettek jót a klasszikus autógyártónak, a termékek megbízhatósága nem érte el az elvártat. Miután a gyár ezt kezdte megváltoztatni, a hazai forgalmazó mentalitása vetett árnyékot a Jaguár imázsára. A nagy változást először a gyár új tulajdonosa - TATA -, majd a hazai helyzet rendeződése - a JLR színre lépésével - hozta el. A Jaguar csillagát a csúcsmodell XJ hivatott a legmagasabbra emelni, mely Portfolio felszereltséggel járt a Portfolio.hu szerkesztőségénél.

A Jaguar XJ, mint a márka csúcsmodellje ránézésre és a valóságban is nagy autó. Több mint 5 méter hosszú, ami vizuálisan még nagyobbnak látszik a hosszan elnyúló tetővonalnak köszönhetően. A tengelytávolsága is nagyobb 3 m-nél, így minden adottsága megvan ahhoz, hogy a felsővezetők számára biztosítsa az exkluzív megjelenést - bárhol a világon. A letisztult külső...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés