Előfizetői tartalom

Egyesítik erőiket a reklámpiaci behemótok

Portfolio
A hétvégén jelentették be, hogy megállapodott a világ második és harmadik legnagyobb reklámügynöksége, az amerikai Omnicom Group valamint a francia Publicis Groupe menedzsmentje a két társaság egyesüléséről. Így mintegy 35 milliárd dolláros piaci kapitalizációval rendelkező, piacvezető cég jön létre - írja a The Wall Street Journal.

Hétvégén megszületett a megállapodás a francia Publicis és az amerikai Omnicom reklámügynökségek között - számolt be a The Wall Street Journal. A két társaság összeolvadásával a reklámpiac legnagyobb szereplője jön létre, melynek piaci kapitalizációja több mint 35 milliárd dollárra rúg majd. A két társaság az egyesülés során kínosan ügyelt arra, hogy az új...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés