Előfizetői tartalom

Száguld a Facebook (2.)

Portfolio
Közel 17%-ot száguldott a Facebook árfolyama tegnap, a zárás utáni kereskedésben azt követően, hogy a társaság közzétette második negyedéves eredményeit. A cég a bevételek szintjén 50% feletti növekedésről számolt be év/év alapon, ami meghaladta az elemzői várakozásokat. Nettó eredménye 333 millió dollárra rúgott, ami jelentős javulást jelent az egy évvel korábbi 157 millió dolláros veszteséggel szemben. A gyorsjelentés főbb pontjai: - 50% feletti bevételnövekedést könyvelt el a Facebook a második negyedévben és minden eredményszinten hasonló volt a dinamika. - Az egyszeri tételek nélkül számolt profit magasan felülmúlta az elemzői konszenzust. - A mobil hirdetési bevételek már 41%-os súlyt képviselnek a bevételekben. - Elemzők szerint az elmúlt hónapokban bemutatott új termékek a második félévben már meghozzák gyümölcsüket. - Az árfolyam 31 dollár közelébe emelkedett a zárás utáni kereskedésben.

Kerekedik a mobil-sztori Nem igazolódtak be a félelmek, miszerint a Facebook veszít népszerűségéből, a második negyedévben ugyanis 21%-kal emelkedett a havonta aktív felhasználók száma az előző év azonos időszakához viszonyítva. A dinamika lassul, az első negyedévben ugyanis még 23%-os volt a növekedés mértéke, de ez érthető, ahogy egyre nő a felhasználói bázis....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés