Előfizetői tartalom

Trükköznek az autógyártók és a kereskedők

Portfolio
Sokak szerint az európai autóeladások legfrissebb statisztikái arra utalnak, hogy közel lehet a mélypont, és fordulat következhet be hamarosan a kontinens autópiacán. Ugyanakkor az egyes gyártók közötti éles verseny azt eredményezi Európában, hogy nem tud kitisztulni a piac. Ugyanis az autógyártók egymást túllicitálva újabb és újabb akciókkal és engedményekkel próbálják vásárlásra ösztönözni a fogyasztókat. Ezzel pedig torzítják a valós képet, ugyanis ezek hiányában valószínűleg sokkal kevesebb autó kerülne értékesítésre - írja az Automotive News Europe.

Kettőt egy áráért Elie Chauvin példája jól mutatja, hogy menyire abszurd akciókat hajtanak végre a vásárlók kegyeiért Nyugat-Európában. A 63 éves francia nyugdíjas az utcán sétálva lett figyelmes egy hirdetésre, aminek a keretében az a vásárló, aki közel 30 ezer euróért megvásárol egy Hyundai ix35-ös modellt az 1 euróért kap mellé egy Hyundai i10-es modellt. Ez gyakorlatilag...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés