A Mattel a tavalyinál gyengébb második negyedéves számokat tett közzé szerdán, a cég üzemi és nettó eredménye is csökkent év/év alapon. A menedzsment hiába bizonygatta, hogy a mostani eredmény összhangban van a cég hosszútávú pénzügyi terveivel, a befektetők inkább arra koncentráltak, hogy a Barbie márka árbevétele zsinórban a negyedik negyedévben csökkent és a társaság eredménye alulmúlta az elemzői várakozásokat is. Ezek együttes hatására a Mattel piacán erőteljes eladások kezdődtek a tengerentúli nyitás előtt, így a cég árfolyama több mint 6 százalékot zuhant.
Gyenge számokat tett közzé a Mattel A tavalyinál összességében gyengébb második negyedéves számokat tett közzé az amerikai játékgyártó, a Mattel. A társaság árbevétel ugyan 1 százalékkal növekedett év/év alapon, viszont a cég üzemi eredmény 28 százalékkal esett az előző év azonos időszakához képest. A társaság nettó eredménye 24 százalékkal, míg az egy...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés