Előfizetői tartalom

Látatlanban elkelt 150 db Toyota Auris kombi

Hámor Iván
A Toyota teljes stratégia és paradigmaváltáson megy át, amit nem csak az attraktívabb külső és belső formák jeleznek, hanem a modellpaletta olyan bővítése is, ami igazából visszatérést jelent a hagyományos kategóriákba, szegmensekbe. Hosszú évekig hiányzott a kompakt kombi a Toyota kínálatából, de az Auris második generációjából végre elkészítették. A Touring Sportstól sokat várnak, nem is alaptalanul.

Az európai újautó eladásokból igen jelentős szeletet hasítanak ki az alsó-középkategóriás modellek, köztük is a kombik. A jellemzően céges, flottás igényeket kielégítő autók iránti kereslet annak ellenére nem csökken, hogy a gyárak újabb és újabb crossovereket, suv-okat, stb. dobnak piacra ebben a méret- és árkategóriában. A Toyota, a - visszahívások ellenére is...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés