Előfizetői tartalom

New York kedvence - Honda CR-V

Hámor Iván
A Honda az első autógyártók között volt, melyek közepes méretű szabadidőautók gyártásába kezdtek. Az idő közben felhalmozódott tapasztalat, valamint a márka hagyományos értékei és filozófiája a CR-V negyedik generációjában úgy manifesztálódott, hogy rövid időn belül az autót nem egyöntetűen preferáló new yorkiak kedvencévé vált.

Európában más a helyzet, de ettől függetlenül a Honfa CR-V itt is megérdemli a figyelmet. A piac nálunk a márka második legnépszerűbb modelljévé tett 2013 első félévében, a Datahouse adatai szerint 193 Honda CR-V-re került magyar rendszám - 113:80 céges:magán arányban. A modell sikerére csak részben ad magyarázatot a szegmens valós tudásához képesti felülreprezentáltsága...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés