Előfizetői tartalom

Ilyen egy jó illuzionista - Mazda 6 2,2 Skyaktive

Hámor Iván
A Mazda az első generációs 6-os sorozattal lépett rá a márka által Zoom-zoom-ra keresztelt útra, mely azt jelenti, hogy a járművei nem csak közlekedési eszközök, hanem olyan autók, melyekkel minden megtett kilométer a vezetés illúzióját kelti. A felső-középkategóriás limuzinokkal és kombikkal szemben támasztott vásárlói elvárások azonban jelentősen átalakultak, megváltoztak, így a Mazdának is lépnie kellett ahhoz, hogy a máshol céges és családi, nálunk kifejezetten céges vásárlók figyelmét megőrizze, jobb esetben fokozza. Az új Mazda 6-osba ezért minden tudásukat összesűrítették.

Egy felső-középkategóriás autó esetében nem csak a térkínálatra, a használhatóságra és a megjelenésre kell a tervezőknek koncentrálniuk, hanem nagyon fontos az utó által sugallt kép - presztízs - is, nem beszélve a gazdaságosságról - amibe nem csak a hajtóanyag fogyasztás tartozik bele -, az aktív és passzív biztonságról, illetve a vezetőt támogató elektronikus segédekről....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés