Előfizetői tartalom

Nagy változásokra készül a Facebook

Portfolio
Több hirdetésfajtát megszüntet a Facebook annak érdekében, hogy egyszerűsítse rendszerét, ami gyakran zavaros volt az ügyfelek szemében. A változtatásokra az elkövetkezendő hónapokban kerül majd sor - írja a Reuters. Jelenleg a bevételek 85%-át teszik ki a hirdetések a Facebooknál, így érthető, ha meg akarja reformálni a hirdetési rendszerét. A vállalat egyébként is azon dolgozik, hogy újra fellendítse a növekedést.

Egyszerűsít a Facebook Egyszerűsítené hirdetési rendszerét a Facebook, amit eddig túlságosan bonyolultnak tartottak az ügyfelek. A Facebook jelenleg azon munkálkodik, hogy fellendítse a növekedést, miután a bevételek és a profitdinamika is lassult az elmúlt negyedévekben. Ehhez pedig a hirdetések jelentik a kulcsot, hiszen a társaság bevételeinek 85%-át teszik ki a hirdetési...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés