Az értékesítés és a marketing mellett a vállalatok más területein is radikális változásokat hozhat az ún. Big Data jelenség - melynek lényege, hogy egyre több, könnyen begyűjthető ügyféladat áll a vállalatok rendelkezésére -, a McKinsey nemrégiben megjelent tanulmánya szerint ez a gyógyszeripari K+F tevékenységet is megreformálhatja. A tanácsadó cég becslései szerint a Big Data stratégiák alkalmazása - melyek jobb információs hátteret biztosíthatnak a vállalati döntéshozataloknál - akár 100 milliárd dollárnyi értéket is teremthetnek évente az amerikai egészségügyi rendszerek esetében.
Hódít a Big Data Az ún. Big Data jelenség nem csak az ügyfél kiszolgálást segítő területeken, mint az értékesítés és marketing hozhat jelentős átalakulásokat, de a vállalatok más részegységeinek hagyományos működését is gyökeresen megváltoztathatja. A McKinsey nemrégiben megjelent tanulmánya szerint ilyen lehet a kutatás-fejlesztés, a Big Data adathalmazok...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés