A gyógyszer- és egészségipar termékeit és szolgáltatásait igénybe vevő fogyasztók minden korábbinál erősebb pozícióba kerültek - mutat rá a PwC Magyarország legutóbb készített felmérése. Az iparág vállalatainak első számú vezetőinek megkérdezésén alapuló kiadványból az is kiderül, hogy a cégek rengeteg energiát fordítanak arra, hogy képesek legyenek megfelelni a társadalom felől érkező egyre komolyabb elvárásoknak. Az ügyfélközpontúság előtérbe kerülése mellett a költségcsökkentés, a cégstruktúra rugalmas átalakítása mind globálisan, mind a hazai piacon kiemelt helyen szerepel a cégek vezetőinek napirendjén.
A fogyasztókra fókuszálva A PwC Magyarország második alkalommal készítette el Vezérigazgató Felmérését, mely során huszonkét első számú vezető véleményét összegezte a gyógyszer- és egészségipar trendjeiről és hasonlította össze 180 globális iparági vezető meglátásaival. A válaszokból kiderül: a cégvezetők többsége úgy gondolja, hogy ügyfeleik döntő...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés