Előfizetői tartalom

Marad, ami volt - BMW X5

Hámor Iván
2013 novemberében lép piacra a BMW X5 harmadik generációja. A Sports Activity Vehicle piaci szegmens alapítójaként és kategóriájában világszerte piacvezetőként az X5 tovább emeli a mércét az erőteljes és egyéni formavilág, a luxusszínvonalú és tágas utastér, a modern sokoldalúság és a magas fokú gazdaságosság mellett kínált élvezetes vezetés tekintetében.

Az első X5-tel szerzett első tapasztalatok óta sokat finomodott az egész szegmens. Akkor egy harckocsiban is érezhette magát az ember a kormánykereke mögött, a közlekedés többi résztvevője eltörpült körülötte. Azóta a többi jármű is sokat változott, nagyobbak lettek, és a BMW is rengeteget finomított az X5-ön. Az ősszel piacra lépő harmadik generációt elődjéhez képest...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés