Előfizetői tartalom

Power 88, azaz a Nissan jövőképe

Hámor Iván
Power 88-nak nevezték el a Nissan középtávú programját, mely szerint 8%-os piaci részesedést és 8%-os fenntartható üzemi profit marzsot kíván elérni a vállalat - lehetőleg már a 2016-os üzleti év végére. Ennek érdekében a modellpaletta megújítása mellett a vállalkozás eredményességére is kiható intézkedések bevezetésére is sor kerül. A Kelet-Európát, illetve a globális piacokat is érintő újdonságokról a Nissan Sales CEE ügyvezetője, Andrey Akifiev válaszolt a Portfolio.hu kérdéseire.

A Nissan 2012-ben 4,9 millió járművet értékesített globálisan, ami 6,2%-os piaci részesedésnek felel meg. A budapesti központból irányított kelet- és közép-európai régióban - ahol a piac nagysága elérte a 622 ezer darabot - 21 608 új Nissan került tulajdonosához. A márka piaci részesedése a régióban 3,38%, ami 16 bázispontos csökkenést jelent az egy évvel korábbihoz...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés