Előfizetői tartalom

Szárnyalnak a Facebook bevételei (2.)

Portfolio
Közel 40%-os bevételnövekedésről számolt be a Facebook tegnap, a piacok zárása után közzétett első negyedéves gyorsjelentésében, miután mind a mobil, mind az internetes hirdetési bevételek megugrottak. A felhasználók számának növekedése bár lassul, de továbbra is kétszámjegyű a dinamika. Az egy részvényre jutó eredmény szintjén az elemzői konszenzusnak centre pontosan megfelelő profitot könyvelt el a társaság. A részvények minimálisan, 0,3%-kal értékelődtek fel a zárás utáni kereskedésben. A gyorsjelentés főbb pontjai: - A bevételek közel 40%-kal emelkedtek, viszont az egyszeri tételek nélkül számított működési eredmény csökkent, a nettó profit pedig csak minimálisan növekedett az előző év azonos időszakához viszonyítva. - Új szolgáltatásokkal jelentkezett a negyedévben a Facebook (Graph Search, Facebook Home), ami a költségek megugrásával járt. - A mobil stratégia sikeres, már az összbevétel 30%-a származott a negyedévben mobil eszközökről. - A felhasználószám növekedése folyamatosan lassul. - A menedzsment nem fogalmazott meg várakozásokat.

Szárnyalnak a bevételek A várakozásoknak közel megfelelő eredményekről számolt be a Facebook tegnap, a piacok zárása után közzétett első negyedéves gyorsjelentésében. A társaság bevételei közel 40%-kal ugrottak meg, miután mind az internetes hirdetési bevételek, mind a mobil bevételek jelentősen emelkedtek. Az online hirdetésekből származó bevételek 43%-kal növekedtek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés