Előfizetői tartalom

Állami hátszél a magyar bornak

Portfolio
A Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a magyar borok egységes megjelenésének keretet biztosító új arculat, amelynek használatát a Magyar Turizmus (MT) Zrt. ingyenesen biztosítja a magyar borok népszerűsítésére - írja online hírlevelében az MT Zrt.

A Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgatóságának feladata, hogy marketingeszközökkel aktívan hozzájáruljon a hazai agrárium termékeinek piacra jutásához, valamint támogassa azok értékesítését. Ennek kiemelt eszköze a magyar bor arculatának kialakítása, alkalmazásainak bemutatása. Az MT Zrt. a magyar bor arculati kézikönyvében meghatározott formai és tartalmi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés