Előfizetői tartalom

Változóban az online bankolás - Merre tovább?

Turzó Ádám Pál, Bécs
Az online bankolási csatornát az unión belül az ügyfelek több mint fele veszi igénybe, ez az arány azonban dinamikusan nő. A netbankokat azonban tartalommal kell feltölteni ahhoz, hogy az ügyfelek számára pozitív élményt jelentsen az internetes ügyintézés - mondta el Vinnai Balázs, az IND Group egyik alapítója és vezérigazgatója a Banking Innovations 2013 fórumon.

A banki ügyfelek általános igénye, hogy szeretnék, ha a bankjuk pénzügyi tanácsadójuk is lenne egyben, ez azonban kihívást jelent a pénzintézetek számára. A német piacon egy átlagos ügyfél csupán 5 percet beszél személyes pénzügyi tanácsadójával. Ilyen rövid idő áll rendelkezésére a tanácsadónak, hogy segítséget nyújtson, ugyanakkor a termékek eladásának 90 százaléka...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés