Előfizetői tartalom

GfK: gyermekkorban dől el, ki hogyan kezeli a pénzt

Portfolio
A GfK Hungária 2012 őszén mélyreható kutatásban vizsgálta az átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkező - azaz affluens - banki ügyfelek gondolkodását, igényeit és elvárásait. A kutatás a "módosabb" ügyfelek körében három csoportot különböztet meg elsősorban az attitűdjeikben megfigyelt eltérések alapján, ami alapvetően meghatározza, hogyan kezelik pénzügyeiket és azt is, hogy hosszabb távon kiből válik nagy valószínűséggel vagyonos ügyfél. A kutatás egyik fő megállapítása az, hogy nem a rendelkezésre álló jövedelem határozza meg leginkább, hogy egy személy hogyan gondolkodik a pénzügyekről és milyen szintű kockázatokat hajlandó vállalni, az okokat sokkal mélyebben kell keresni - derül ki a publikált elemzéséből.

A GfK Hungária 2012 őszén kutatást végzett azzal a céllal, hogy az átlagosnál magasabb jövedelmű banki ügyfelek gondolkodását és igényeit jobban megérthessék a pénzügyi szolgáltatók és az eredmények segítségével hatékonyan fejleszthessék tovább termékeiket és ügyfélkiszolgálásukat. A kvalitatív kutatás aktualitását az a hazai tendencia adja, hogy bár a GfK Retail...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés