Előfizetői tartalom

A prémium ügyfelek kegyeit keresik a biztosítók is

Portfolio
Az Aegon Prémium üzletága azért jött létre, mert a társaság eddig a vidék biztosítója volt, a fővárosban és a magasabb jövedelmű társadalmi rétegben egyaránt alulreprezentált volt - mondta a Portfolio.hu Biztosítási Konferencia 2013 című rendezvényén Havas Gábor üzletági vezető. Niche piacot találtak: a gazdaságpolitikai döntések révén a felső középosztály anyagilag megerősödött. Ilyen volt az egykulcsos adó bevezetése, a hitelek végtörlesztési lehetősége, valamint a pozitív reálkamatok. Komoly vásárlóerő jelent meg ebben a szegmensben, amelynek mások az igényei, mint a tömegszegmensnek. Például nem az árérzékenység áll az első helyen, hanem a minőségi kiszolgálás és a rugalmasság, hozzájuk házhoz kell menni. Az üzletág egy éves működésének tapasztalatai rendkívül pozitívak: a menedzsment által támasztott elvárásokat mennyiségi és minőségi értelemben is hozta az üzletág. Az ügyfelek száma, az átlagdíj, az ügyfelek elégedettsége is pozitívan alakult. Az ügyfelek visszajelzése alapján felkészült specialistákkal állnak kapcsolatban, értékelik a tanácsadók felkészültségét a piac vagy akár a gazdaságpolitika aktuális híreiből. A folyamatos kapcsolattartás érdekében forradalmi kezdeményezés az Aegon havonta megrendezésre kerülő ügyfélklubja, ahol a vezetés - a tanácsadóktól az alapkezelőkig - lehetőséget ad a betekintésre, és transzparensen válaszol a felmerülő kérdésekre.

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés