Előfizetői tartalom

Inkább a dízel - Chevrolet Cruze

Hámor Iván
A Chevrolet rosszul választott magának logót. A ma csokornyakkendőnek tartott szimbólumot az alapító Louis Chevrolet annak idején - 102 évvel ezelőtt - vagy szülőföldje - Svájc -, vagy egy párizsi szállodai szoba tapétamintázata után választotta. A jelvény akár utalhatna a modellek nagy presztízsére, eleganciájára is, mint az öltözködésben a csokornyakkendő, ezzel szemben a General Motors kedvezőbb árú tömegmodelljeit takarja. Ezek közé tartozik a márka egyik húzómodellje, a világszerte milliós darabszámban értékesített Cruze.

Ezzel szemben a modell Magyarországon nem tudott eddig jelentős eredményeket elérni a céges vásárlók körében, amiről egy ideig maga az autó tehetett, de a paletta kiteljesedésével ez már nem lehet indok. Kezdetben ugyanis csak négyajtós, lépcsőshátú kivitelben volt elérhető a Cruze, és a motorválasztéka sem volt igazán korszerű. A szokásos, "futamidő" közben alkalmazott...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés