Előfizetői tartalom

Kárpótolja ügyfeleit a Telenor és a Vodafone a hóhelyzet miatt

Portfolio
A március 14 és 16 között kialakult rendkívüli időjárási helyzetre reagált közleményben a Telenor és a Vodafone. A két szolgáltató igyekszik kárpótolni a "hóhelyzetben" érintett ügyfeleit.

Az alábbiakban a két szolgáltató közleményét változtatások nélkül közöljük. Telenor Amint azt a Telenor Magyarország Zrt. a hétvégén Facebook oldalán bejelentette, a társaság szeretne segíteni a március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt az utakon ragadt, elakadt családtagjaiért aggódó vagy bajbajutottakon segítő ügyfeleinek, továbbá azon előfizetőinek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés