Előfizetői tartalom

Így tudta legyőzni a Samsung az Apple-t az okostelefonok piacán

Portfolio
A világ legnagyobb mobilgyártójává nőtte ki magát a dél-koreai technológiai óriás, a Samsung, amit agresszív hirdetési tevékenységének is köszönhet a társaság - írja a The Wall Street Journal. A vállalat tavaly a legtöbbet költötte a mobilgyártók közül hirdetésekre nagy riválisa, az Apple hazai piacán, az Egyesült Államokban.

Reklámokkal támad a Samsung Agresszív marketinggel vette fel a harcot az Apple ellen a cég hazai piacán, az Egyesült Államokban a Samsung tavaly. Ez végül sikeresnek is bizonyult, hiszen a dél-koreai technológiai óriás nemcsak az okostelefonok piacán, de a teljes mobilpiacon is átvette a vezető szerepet. Míg 2011-ben még az Apple közel háromszor annyit költött hirdetésekre...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés