Előfizetői tartalom

Saját, vagy idegen toll?

Portfolio
Az egyes autómárkák mögött a kezdetekben hús-vér emberek álltak, akik nevét sok gyár ma is őrzi. Ők igazi konstruktőrök, több esetben feltalálók is voltak, akik addig nem alkalmazott technológiákat, megoldásokat alkottak és vittek sikerre. Később, a gyártási volumen felfutásával és a termékpaletta kibővülésével egyre nagyobb fejlesztői háttérre volt szükség, de ennek fenntartása rengeteg pénzbe került. Ekkor jött el a gyáraktól független, éppen ezért többek számára is elérhető fejlesztőcégek ideje. Ezek közé tartozik a Robert Bosch is, mely saját márkás termékei mellett elsősorban autógyárak számára fejleszt és gyárt részegységeket.

A 83. Genfi Autószalonon állítja standjai közepére a Citroën és a Peugeot új hibrid járműveit, melyekben a benzinmotor mellett nem villany, hanem levegővel hajtott hidraulikus motor a második erőforrás. Azt követően, hogy a Bosch elektromos osztott-tengelyű hibrid rendszerét sikeresen integrálták a PSA Peugeot Citroën dízel járműveibe, a két vállalat a személyautók számára...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés