Előfizetői tartalom

Imádják a magyar kosztot Dubajban

Portfolio
Dubaj az elmúlt években jelentős globális elosztó központtá nőtte ki magát. Az Egyesült Arab Emírségek legnépesebb és második legnagyobb városa elhelyezkedésénél fogva mind Ázsia, mind Afrika felé kaput jelent. Idén 17. alkalommal rendezték meg a dubaji Gulfood élelmiszeripari kiállítást, melyen számos magyar cég is részt vett. Ami igazán érdekes és meglepő, hogy a Mirelite-Mirsa Zrt. egyik terméke díjat is nyert a Gulfood Awards termékversenyen.

Az elmúlt évek alatt a közel-keleti piacok kiemelkedő fontosságúvá váltak az élelmiszeripar számára, ezen belül Dubaj jelentős kereskedelmi elosztó központ szerephez jutott. Nem véletlen tehát, hogy a dubaji élelmiszeripari kiállítást nagyra nőtt, legutóbb 113 000 nm-en, több mint 4000 kiállítóval zajlik a rendezvény, melyen 110 ország jelenik meg nemzeti standdal, a szakmai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés