Előfizetői tartalom

A cél szentesíti az eszközt - Chevrolet Orlando

Hámor Iván
A Chevrolet márkát azért vezette be Európában a General Motors, hogy költséghatékonyabb modelljei révén a presztízs iránt kevésbé, míg a beszerzés és az üzemeltetés költségeire annál inkább érzékeny vásárlók számára is megfelelő kínálatot biztosíthasson. Ezen törekvése nem minden esetben vált valósággá, de az Orlado egyterűében igen.

A Chevrolet nem nyeretlen kétéves az egyterűek terén, így az Orlando megalkotásakor volt mire támaszkodni. Ugyan a Captiva SUV bemutatójakor hivatkozott arra a márka európai vezetése, hogy Chevrolet névvel már az 1930-as években készítettek olyan járművet, ami elsősorban a családok igényeit elégítette ki. Ha a Captiva is családi autó, akkor az Orlando esetében ez hatványozottan...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés