Előfizetői tartalom

Rohamosan terjed a mobilvásárlás

MTI
Egyre nagyobb szerepet játszik a bevásárlásokban az okostelefon, akár a vásárlás lebonyolításáról, akár az árak összehasonlításáról legyen szó - derül ki a Nielsen piackutató vállalatnak a barcelonai Mobile World Congress szakmai seregszemlén bemutatott tanulmányából.

Az Egyesült Államokban az okostelefon tulajdonosoknak közel egyharmada vásárol már be rendszeresen készülékével, és 78 százalékuk használja üzletekben az árak összehasonlítására. Egyre inkább terjed az a gyakorlat, hogy a kiskereskedelmi üzletekben a vásárlók az árucikkek árának összehasonlítására használják okostelefonjukat, majd a cikket aztán ténylegesen a legalacsonyabb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés