Előfizetői tartalom

Roncs, ami legalább egymilliót ér

Portfolio
A Citroën Hungária 2012. december 1-jén kezdte el Autócsere programját és az eredetileg két hónaposra tervezett kampányt a sikerre való tekintettel továbbra is folytatja. Az elmúlt időszak alatt kimagasló érdeklődést keltett a csereakció, a Citroën januárban 201 megrendelést kapott személygépjárművekre, ami kétszerese a 2012-es év szeptembertől novemberig tartó időszaka átlagának. A másik cél is teljesült: a magánügyfelek decemberben kétszer annyi, januárban pedig több mint háromszor annyi Citroënt rendeltek, mint az előző hónapok átlaga.

Az akció lényege, hogy azok az ügyfelek, akik 10 évesnél idősebb járműveiket leadják a kereskedésekben bontásra, több mint egy millió forintos kedvezményt kaphatnak a kijelölt modellekre. Az importőr elsődleges célja ezzel a személygépjárművek eladásának fellendítése, kifejezetten a magánügyfelek részére. A kereskedelmi vonzaton kívül azonban a közérdek szolgálata...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés